تحقیق در دین

سلسله مباحث دفاعیاتی پیرامون نبوّت حضرت محمّد(ص)

تحقیق در دین

سلسله مباحث دفاعیاتی پیرامون نبوّت حضرت محمّد(ص)

اتحاد بزرگ علیه اسلام

  بر علیه اسلام، در جهان یک اتحاد بزرگ وجود دارد.


  ما می بینیم که در حوزۀ دین، نویسندگان بیدین، بیخدا، مسیحی، یهودی، زرتشتی و... علیه اسلام، مطالبی به دور از انصاف می نویسند و به خورد جهانیان می دهند. در مواردی دیده می شود که با هم علیه اسلام، همکاری هم می کنند. برای مثال در یکی از فرومهای گفتگوی افراد بیخدا که به علّت کمبود مالی تعطیل شده است، کاربران زرتشتی و مسیحی، با کمال میل در کنار افراد بیدین و بیخدا، به نقد اسلام می پرداختند.



  در حوزۀ سیاست نیز، می بینیم که سیاستهای جهانی برای محکوم کردن اسلام، به عنوان دینی که مردم را به صورت تروریست بار می آورد، دست به دست هم می دهند، و جالب اینکه گروههایی مثل القاعده و افرادی مثل صدّام که محصول دست خودشان هستند، در میدان عمل چنین چهره هایی را از اسلام نشان می دهند. در حوزۀ سیاست، آسیب بیشتری به اسلام می زنند، زیرا مردم جهان را از اسلام می ترسانند.



  در یکی از سایتهای ضداسلام، نویسندۀ این سایت که منکر وجود خدا بود، در پاسخ به این سؤال که «اگر بیطرف هستید و با تمام ادیان مشکل دارید، چرا فقط اسلام را نقد می کنید؟» گفته بود: «ما اصلاً بیطرف نیستیم، بلکه کاملاً مغرض هستیم. مبارزه با اسلام یک حرکت جهانی است، و ما هم جزئی از این حرکت جهانی هستیم.»



  امروزه، حجم شبهات و تهاجمات علیه اسلام، سرسام آور است، و اتحاد بزرگی علیه اسلام هست، که شاید به قول برخی از "اسلامستیزان" بتوان آنرا اتحادی جهانی دانست، ولی بدبختانه هنوز هم در میان بسیاری از مسلمانان، این امر بیشتر یک "توهّم توطئه" تلقّی می شود. همیشه خواب بودن مسلمانان بیش از دسیسه های دشمن، باعث شکست شده است.